REGULAMIN PIERCING

  1. Wstęp
    1.1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług piercingu w Selected tattoo & piercing.
    1.2. Korzystanie z usług piercingu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  2. Wymagania Wiekowe
    2.1. Usługi piercingu świadczone są osobom pełnoletnim (18 lat i starszym) lub nieletnim z pisemną zgodą rodzica/ opiekuna prawnego. ( stawiennictwo osobiste - obowiązkowe)
        • Sutki od 18 r.ż.
        • Usta od 15 r.ż.
        • Pępek od 18 r.ż.
        • Chrząstki od 15 r.ż.
        • Nos od 15 r.ż.
        • Brew od 15 r.ż.
        • Płatki uszu od 7 r.ż.
    2.2. Wymagane jest okazanie dokumentu tożsamości w celu weryfikacji wieku klienta.
  3. Higiena i Bezpieczeństwo
    3.1. Wszystkie zabiegi wykonywane są z zachowaniem najwyższych standardów higieny i sterylności.
    3.2. Klient zobowiązany jest do przestrzegania instrukcji dotyczących przygotowania do zabiegu oraz pielęgnacji miejsca przekłutego po zabiegu.
    3.3. Salon stosuje wyłącznie jednorazowe, sterylne igły oraz biżuterię spełniającą normy medyczne.
  4. Konsultacja i reklamacje
    4.1. Przed wykonaniem zabiegu każdy klient poddany jest konsultacji, podczas której informowany jest o możliwych ryzykach, skutkach ubocznych oraz zasadach pielęgnacji po zabiegu.
    4.2. Klient otrzyma pisemne zalecenia dotyczące pielęgnacji przekłutych miejsc oraz instrukcje postępowania w przypadku wystąpienia stanów zapalnych lub innych komplikacji.
    4.3. Studio nie oferuje konsultacji po wykonaniu usługi. Wszelkie niezbędne informacje zostaną przekazane klientowi przed opuszczeniem Studia.
    4.4. Reklamacje dotyczące wykonanej usługi nie będą przyjmowane po opuszczeniu Studia przez klienta. Studio zakłada, że klient akceptuje wykonaną usługę bez zastrzeżeń w momencie opuszczenia Studia.
  5. Odmowa Świadczenia Usługi
    5.1. Salon zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu w przypadku:
        • braku zgody opiekuna prawnego (dla osób niepełnoletnich),
        • stwierdzenia przeciwwskazań zdrowotnych,
        • oceny, że życzenie klienta jest niebezpieczne.
  6. Postępowanie w przypadku komplikacji
    6.1. W przypadku wystąpienia stanów zapalnych lub innych urazów związanych z wykonanym piercingiem, klient powinien postępować zgodnie z otrzymanymi pisemnymi zaleceniami.
    6.2. W przypadku nasilenia się objawów lub innych poważnych komplikacji, klient jest zobowiązany do niezwłocznego kontaktu z lekarzem.
  7. Odpowiedzialność
    7.1. Studio dołoży wszelkich starań, aby usługa była wykonana z największą starannością i zgodnie z obowiązującymi standardami higienicznymi.
    7.2. Studio nie ponosi odpowiedzialności za komplikacje wynikające z nieprzestrzegania przez klienta zaleceń pielęgnacyjnych lub innych instrukcji przekazanych przed opuszczeniem Studia.
    7.3. Klient otrzymuje pisemne instrukcje dotyczące pielęgnacji miejsca przekłutego.
    7.4. Należy ściśle przestrzegać zaleceń w celu uniknięcia infekcji i zapewnienia prawidłowego gojenia.
  8. Rezerwacji terminu 
    8.1.Dokonać rezerwacji można w godzinach otwarcia studia m.in.
        • Facebook/Instagram/Google/e-mail,
        • SMS-owo lub Telefonicznie
        • Osobiście
    8.2.Na wizyty proszę przychodzić nie później niż 5 minut przed umówioną godziną, w celu wypełnienia odpowiednich dokumentów
    8.3. Nie pojawienie się na wizycie oraz jej zbyt późne przełożenie, skutkuje w przyszłości opłatą za przekłucie – pobierane z góry. W przypadku spóźnienia – bez wcześniejszej informacji, odmawiam przyjęcia (jednokrotny wyjątek – wolne miejsce).
    8.4. W przypadku dwukrotnego pojawienia się sytuacji z pkt. 3, odmawiam przyjęcia takiej osoby.
  9. Alkohol i używki 
    9.1.Osobom pod wpływem alkoholu i środków psychoaktywnych zabiegi piercingu nie są wykonywane.
  10. Wymiany i skrócenia
    10.1.Wymiany kolczyków dokonuję po wstępnym zagojeniu się przekłutego miejsca 
    Wymiana/ Skrócenie kolczyka/ konsultacja (usługa wykonana w Selected) - 40 zł
    Wymiana/ Skrócenie kolczyka/ konsultacja (usługa wykonana w innym Studio) - 60 zł
  11. Postanowienia Końcowe
    11.1. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. 
    11.2. Piercer Zastrzega sobie możliwość zmiany terminu, gdy sytuacja tego wymaga
    11.3.Wszelkie spory wynikające z usług piercingu będą rozstrzygane drogą mediacji, a w przypadku braku porozumienia – przez właściwy sąd.